logo

terms and conditions

Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti Antikvariatik.sk, Bc. Tomáš Lazar, Učiteľská 1487/8, 96901, Banská Štiavnica. IČO: 43852114, DIČ:1078711986, IČ DPH: SK1078711986., Č.OŽP-C/2007/01249-2CR1, Č.živ.reg.: 680-12384 Zapísaná na Okresnom úrade Žiar nad Hronom, ďalej len Antikvariatik.sk a zákazníkov jeho internetového antikvariátu www.antikvariatik.sk.
www.antikvariatik.sk je internetový antikvariát. Kamenná predajňa sa nachádza v Banskej Štiavnici na Námestí Svätej Trojice č. 6, kde je možné osobne si prezrieť väčšinu tovaru. Všetky predmety je v prípade nutnosti možné detailnejšie nafotiť a popísať. Ak máte záujem o konkrétnu knihu, odporúčame si ju pred návštevou našej kamennej predajne objednať deň vopred v podobe osobného odberu. Nie všetky knihy sú v kamennej predajni k dispozícii.
Ako jediný slovenský antikvariát sme členom prestížneho medzinárodného združenia antikvariátov ILAB. Spĺňame vysoké kritéria odbornosti a etické pravidlá obchodovania. Ručíme za pravosť kníh, máp, rytín a tovaru u nás zakúpeného. Osobne ručíme za pôvod kníh a každý nákup je zdokumentovaný.
Objednávanie tovaru a uzavretie zmluvy
Objednávanie tovaru je realizované pomocou internetového e-shopu na www.antikvariatik.sk. Pre kúpu tovaru nie je potrebné sa registrovať, stačí vyplniť údaje potrebné pre dodanie tovaru. Pri kúpe knihy kliknite myšou na symbol košíka a kniha bude pridaná do nákupného košíka. V nákupe môžete buď pokračovať, alebo objednávku potvrdiť. Objednávka sa ukončuje potvrdením tlačidla odoslať objednávku s informáciou, že objednávka vyžaduje platbu za tovar. Presný návod si môžete prečítať tu. Tovar je objednaný až po odoslaní objednávky, nie vložením do košíka. Odoslaním objednávky súhlasíte s obchodnými podmienkami a tovar si záväzne objednávate. Kópia objednávky je automaticky odoslaná na váš emailový účet. Doručením potvrdzujúceho e-mailu o prijatí vašej objednávky dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy. Ak ste od nás žiadny e-mail nedostali, skontrolujte si najprv zložku s názvom Spam, až potom nám zavolajte. V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu nesúhlasíte s objednávkou, informujte nás o tom, a to či už pomocou e-mailu, alebo telefonicky. Stav vašich objednávok si môžete prezrieť po prihlásení sa na váš účet.
Dodacie lehoty a poštovné
Objednávky vybavujeme obyčajne do 2 pracovných dní. Odoslanie objednávky potvrdzujeme e-mailom. Objednávky, pri ktorých ste zvolili platbu v podobe platby dopredu na účet, uhrádzajte až po potvrdení, že máme všetky vami objednané knihy. Platbu očakávame do 10 dní. Tento typ objednávky zasielame až po prijatej platbe na náš účet. Objednávky v podobe objednať, ale poslať neskôr zasielame vždy až po vašej prosbe o zaslanie vami objednaného titulu/titulov. Pri tomto type objednávok sme oprávnení vás vyzvať k ich uzatvoreniu v prípade, že objednávka u nás stojí dlhšiu dobu, alebo v čase účtovnej uzávierky. Otvorené objednávky, sa prosím snažte uzavrieť do 3 mesiacov. Objednávky v podobe osobného odberu vybavujeme do nasledujúceho dňa. O tom, že sú pre vás pripravené v našej kamennej predajni, vás budeme informovať prostredníctvom nášho e-mailu. Stav vašich objednávok si môžete prezrieť po prihlásení sa na váš účet. Tu sa dozviete i podacie číslo vašej zásielky.
Tovar odosielame len cez pracovné dni.
Dodacia doba závisí od výberu dodania.
Pošta
Doručujeme službou Zmluvný balík. Zásielka vám bude dodaná do 3 pracovných dní od dňa svojho odoslania. V deň doručenia zásielky vám bude zaslaná SMS či e-mail s informáciou o jej doručení. Zásielku vám doručí poštový kuriér.
K základnej službe si môžete aktivovať nasledujúce doplnkové služby:
  • Zásielku dodať popoludní - len vo vybraných, predovšetkým v okresných mestách, doručí pošta zásielku v časovom intervale od popoludnia až do 20.00 hod.;
  • Zásielku uložiť na pošte - zásielka bude automaticky uložená na pošte a adresátovi bude správa o jej uložení odoslaná prostredníctvom e-mailu, nebude dodaná na adresu.
Kuriér
Náš obchod využíva služby spoločnosti Intime, resp. UPS. Dodanie je do druhého dňa priamo na určenú adresu. Cenník v tabuľke nižšie.
Osobný odber
Tovar je možné vyzdvihnúť si aj osobne. Kamenná predajňa sa nachádza v Banskej Štiavnici na Námestí Svätej Trojice č. 6 v budove Mineralogického múzea v samom centre Banskej Štiavnice. Vzhľadom na to, že pomerne veľká časť kníh sa nachádza v externom sklade, odporúčame vám objednať si knihy dopredu. Tovar do kamennej predajne dodávame vždy do druhého dňa.
Objednať, ale poslať neskôr
Túto službu využívajú predovšetkým naši stáli zákazníci, ktorí si objednávajú tovar s istým časovým odstupom a nechcú platiť za jeho dodanie po každej objednávke. Objednaný tovar sa rezervuje a následne posiela naraz, a to v lehote, ktorú si zákazníci sami určia. Zvyčajne raz mesačne. Otvorené objednávky sa prosím snažte uzavrieť do 3 mesiacov. Ak potrebujete knihy rezervovať na dlhšie časové obdobie, napíšte alebo zavolajte nám.
Výška poštovného
Poštovné je po vložení do košíka vypočítané automaticky a jeho výška je jednotná bez ohľadu na váhu zásielky.
Prehľad cien poštovného:
Spôsob dodaniaPoštovné
Osobný odber0 eur
Pošta (platba vopred na účet)2,99 eur
Pošta (dobierka)3,59 eur
Kuriér DHL2,90 eur
Kuriér DHL (dobierka)3,80 eur
Pri objednávke nad 100 eur je poštovné zdarma.
Spôsob platby
Dobierka
Objednávku zaplatíte v hotovosti pri prevzatí dobierky.
Platba na účet
Objednávky, pri ktorých ste zvolili platbu v podobe platby dopredu na účet, uhrádzajte až po potvrdení, že máme všetky vami objednané knihy. Sumu vás prosíme uhradiť najneskôr do 10 pracovných dní.
Číslo účtu: 1437478001/5600
Banka: Dexia a.s., Banská Štiavnica, Slovensko
Swift/BIC: KOMASK2X
IBAN: SK92 5600 0000 0014 3747 8001
Variabilný symbol: číslo vašej objednávky
Paypal
Adresa pre zaslanie platby je "info@antikvariatik.sk".
Viac informácií nájdete na internetovej stránke Paypal-u. V prípade, že chcete za tovar zaplatiť prostredníctvom Paypal-u, vopred sa informujte o výške celkovej sumy. K celkovej sume spravidla pripočítavame aj poplatok podľa cenníka tejto služby.
Platobná karta
Využíva služby spoločnosti Paypal.
Miesto a spôsob dodania
Záväzok dodania tovaru sa považuje za splnený vtedy, keď sa tovar odovzdá zákazníkovi, resp. oprávnenej osobe uvedenej v objednávke, alebo prvému prepravcovi určenému na prepravu objednávky. Zákazník je povinný osobne prevziať tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, príp. zabezpečiť jeho prevzatie. V prípade platby na dobierku potvrdí zákazník písomne prevzatie tovaru v dodacom liste, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru. Súčasťou každej zásielky je i priložená faktúra, t.j. daňový doklad s vyznačenou DPH a zoznamom tovaru. DPH kníh je 10%, iný tovar má 20% DPH. Tento doklad slúži zároveň ako záručný list. Záväzok dodania tovaru sa považuje za splnený aj v prípade, ak zákazník neprevezme tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V prípade, ak si zákazník tovar neprevezme a tovar bude vrátený, predajca má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a žiadať od zákazníka náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (napr. úhrada poštovného za spätné zaslanie tovaru). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.
Predajca nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zavinené doručovateľom (Slovenská pošta alebo kuriér) a ani za nesprávne udanú adresu prijímateľa. Zákazník nadobúda vlastnícke právo na tovar jeho prevzatím na mieste dodania a úplným zaplatením kúpnej ceny. Prevzatím tovaru prechádza na zákazníka aj zodpovednosť za stav doručeného tovaru, predajca nezodpovedá za poškodenie tovaru po jeho prevzatí vlastníkom tovaru.
Pri prevzatí zásielky je zákazník povinný skontrolovať stav zásielky. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať.
Stornovanie objednávky a vrátenie tovaru
V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu nesúhlasíte s objednávkou, informujte nás o tom či už telefonicky, alebo prostredníctvom e-mailu.
Ak ste v prípade storna už za tovar zaplatili dopredu na účet, vyplatená čiastka vám bude automaticky vrátená. Predajca nedokáže ovplyvniť rýchlosť vrátenia peňazí pri službe Paypal. Vrátenie vyplatenej čiastky môže trvať až 10 pracovných dní.
Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná lehota po dobu 12 mesiacov.
Predajca si vyhradzuje plné právo stornovať objednávku v prípade, že nebude schopný tovar dodať z dôvodu jeho nedostupnosti.
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je potrebné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky, a to buď e-mailom na e-mailovú adresu info@antikvariatik.sk, alebo telefonicky počas pracovných dní na telefónnom čísle 0904 870 547. Reklamácie po uplynutí uvedenej reklamačnej lehoty nemusia byť predajcom uznané. Prosíme vás, aby ste brali do úvahy skutočnosť, že nami ponúkaný tovar je použitý. Pokiaľ vám záleží na dobrom stave vami objednaného tovaru, informujte nás o tom ešte pred odoslaním vašej objednávky. S radosťou vám čo najpresnejšie popíšeme stav vami objednaného tovaru, či pošleme doplňujúcu fotografickú dokumentáciu.
Reklamovaný tovar je potrebné bezodkladne doručiť na kontaktnú adresu predajcu, a to spolu s krátkou žiadosťou o reklamáciu tovaru a číslom vašej objednávky, príp. s priloženou kópiou vyplatenej faktúry, najlepšie po telefonickej dohode. Reklamovaný tovar neposielajte formou dobierky. Poštovné a ďalšie výdavky spojené s doručením tovaru nevraciame.
Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. V prípade, že v rámci jednej objednávky bol tovar dodaný oddelene, lehota na odstúpenie plynie od momentu prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.
V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj kníh.
Odstúpenie od zmluvy je zákazník povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail). Zákazník smie využiť na odstúpenie od zmluvy aj formulár dostupný na našej internetovej stránke vo formátoch DOCX, ODT, PDF, DOC a RTF. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak zákazník oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslal najneskôr v posledný deň lehoty.
Odstúpením od zmluvy sa automaticky ruší aj kúpna zmluva. V súlade s ust. §517 ods. 1 Občianskeho zákonníka môže zákazník uplatniť odstúpenie aj vo vzťahu k časti predmetu zmluvy, ak predmetom zmluvy, resp. záväznej objednávky, bolo dodanie niekoľkých titulov. V takom prípade sa zmluva ruší len v tejto časti.
Zákazník je povinný najneskôr v lehote 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy zaslať nepoškodený tovar späť na adresu:
Antikvariatik.sk
Učiteľská 1487/8
96901 Banská Štiavnica
Náklady spojené s vrátením tovaru hradí zákazník sám. Kúpnu cenu vráti predajca dohodnutým spôsobom najneskôr do 14 dní. Predajca ponúka rovnako tak možnosť výmeny vráteného tovaru za tovar iný v rovnakej cenovej relácii.
Stav kníh
Všetky knihy sú antikvárne, t.j. použité. Stav väčšiny kníh zodpovedá bežnému opotrebovaniu. Výrazné nedostatky sa snažíme dôkladne opísať (položka stav). Pokiaľ vám však záleží na čo najlepšom stave knihy, informujte nás o tom v poznámke pri objednávke.
Budeme sa snažiť zabezpečiť vám čo najlepší stav vami objednaného tovaru, vrátane podrobnejšieho opisu či fonografického ilustračného materiálu.
Antikvariatik.sk ručí za:
  • výšku sumy, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
  • dodanie faktúry v balíku
  • dodanie tovaru a dobré zabalenie tovaru tak, aby riziko poškodenia bolo čo najmenšie
  • bezodkladné vrátenie peňazí v prípade storna či reklamácie (viac v časti storno a reklamácie)
  • pravosť kníh, máp, rytín a iného tovaru u nás zakúpeného
Predajca zároveň ručí za pôvod predávaných kníh. Každá kniha je presne zaevidovaná a v prípade akýchkoľvek pochybností okolo autenticity či pôvodu predávaného tovaru predajca sa zaručuje ihneď vrátiť vyplatenú sumu za vami zakúpený tovar.
ilabAko člen medzinárodného združenia antikvariátov Ilab spĺňame požiadavky férového obchodu.
Objednávky do zahraničia · Foreign orders
Česká republika
Tovar zasielame aj do Českej republiky. Objednávky posielame iba kuriérom cez spoločnosť Intime či DHL. Výška poštovného sa Vám vypočíta automaticky po vložení tovaru do košíka a uvedení Českej republiky ako dodacej adresy. Výška poštovného je 6 eur bez ohľadu na váhu, cena poštovného na dobierku je 7 eur.
Platbu je možné vykonať aj na náš český účet v Českých korunách u banky FIO, číslo účtu 2200138687/2010.
Foreign orders
We ship worldwide. Shipping costs are adjusted to the prices provided by Slovak Post or DHL courier and are calculated automatically in the order form after you choose the country of delivery. We provide lower courier shipping costs to countries: Germany, Hungary, Austria and Czech Republic. It is possible to inquire about the costs before the order is sent, at info@antikvariatik.sk. For all the orders from foreign countries we require payments in advance. Hungarian and Czech customers can pay by cash on delivery. The preferred ways of payment are IBAN wire transfer and Paypal. If you do not receive an e-mail answer from us, please, check the SPAM folder in your inbox. As we are Eastern European Company, some of our emails are marked as Spam, mostly by Yahoo, Hotmail services.
Informácia o ochrane osobných údajov
Vážení klienti,
v tomto informačnom memorande vám chceme poskytnúť podrobné informácie o spracúvaní vašich osobných údajov na marketingové účely a na účely fakturácie a dodania vašich zásielok. Na úvod by sme vám chceli vysvetliť, prečo sme vás požiadali o súhlas so spracúvaním osobných údajov.
Bez toho aby sme mali vaše dáta nevieme vyexpedovať zásielku a dodať k nej správny daňový doklad ktorým je v našom prípade faktúra. Hlavným cieľom spracovania vašich údajov pre marketingové účely je ponúknuť vám najnovšie informácie o novinkách v našom antikvariáte, aktuálnych a nových produktoch, či knihách ktoré hľadáte. Ďalším cieľom je poskytovať časovo obmedzené ponuky a praktické informácie, a to v písomnej alebo elektronickej forme. Snažíme sa vytvárať ponuky na mieru na základe segmentácie a profilovania a prezentovať vám iba relevantné ponuky produktov a služieb, aby ste neboli zaplavení ponukami produktov, ktoré už máte k dispozícii alebo ktoré nevyhovujú vašim potrebám.
Vzhľadom na to, že 25. 5. 2018 nadobudne účinnosť nariadenie Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES, je potrebné, aby sme od vás získali nový súhlas, ktorý zodpovedá novým požiadavkám.
Prečítajte si, prosím, nižšie uvedené informácie o spracúvaní osobných údajov, ktoré sme pripravili vo forme otázok, aby toto informačné memorandum bolo čo najviac prehľadné a praktické z hľadiska vyhľadávania informácií. Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k vami poskytnutému súhlasu, zavolajte na našu linku: 0918/344 558 Alebo pošlite email na: info@antikvariatik.sk
OBSAH
  1. Kto je správca vašich osobných údajov?
  2. Aké vaše osobné údaje spracúvame?
  3. Z akých zdrojov osobné údaje pochádzajú?
  4. Na aké účely ste poskytli svoj súhlas?
  5. Prečo dochádza k profilovaniu a automatizovanému rozhodovaniu?
  6. Ako dlho budeme spracúvať vaše osobné údaje?
  7. Kto sú naši obchodní partneri?
  8. Kto môže mať prístup k vašim osobným údajom?
  9. Aké sú vaše práva pri spracúvaní osobných údajov?
  10. Ako môžete odvolať súhlas so spracúvaním osobných údajov?
1. KTO JE SPRÁVCA VAŠICH OSOBNÝCH ÚDAJOV?
Správca osobných údajov je spoločnosť, ktorá určuje účel a prostriedky spracovávania osobných údajov. Na marketingové účely je správca vašich osobných údajov spoločnosť: Tomáš Lazar – Antikvariatik.sk
2. AKÉ VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE SPRACÚVAME?
Na marketingové účely spracúvame nasledujúce kategórie osobných údajov, ktoré nám pomáhajú určiť ponuku produktov a služieb, ktorá by sa vám mohla páčiť a riešiť vaše potreby.
  • Základné identifikačne údaje – meno, sídlo, dátum narodenia, adresa bydliska.
  • Kontaktné údaje – telefónne číslo, e-mailová adresa.
  • Sociodemografické údaje – štatistické údaje o veku, pohlaví, vzdelaní, zamestnaní, počte detí.
  • Informácie o využití produktov a služieb – aké služby ste u nás mali v minulosti, informácie o využívaní internetovej zákazníckej zóny. Na základe týchto údajov vám vieme odporúčať vhodné produkty a služby.
  • Informácie zo záznamov telefonických hovorov alebo iných interakcií s vami, napríklad pomocou e-mailu, chatu, SMS správ.
  • Geolokačné údaje – geolokačné údaje z webového prehliadača. Tieto údaje môžu zvyčajne slúžiť na odporúčanie kontaktu na najbližšieho sprostredkovateľa alebo pobočku.
3. Z AKÝCH ZDROJOV OSOBNÉ ÚDAJE POCHÁDZAJÚ?
Osobné údaje uvedené v predchádzajúcom bode získavame priamo od vás. Tieto osobné údaje uvádzate v klientskej zmluve, prípadne ste ich uviedli na ďalších dokumentoch.
Osobné údaje môžu tiež pochádzať z verejne dostupných zdrojov, registrov a evidencií, napríklad z obchodného registra. Vaše osobné údaje tiež môžu pochádzať od tretích osôb, ktoré sú s nimi oprávnené zaobchádzať.
4. NA AKÉ ÚČELY STE POSKYTLI SVOJ SÚHLAS?
Súhlas ste poskytli na marketingové účely, ktoré zahŕňajú nasledujúce činnosti:
  • ponuka produktov a služieb. Ponuky vám na základe vášho súhlasu môžeme poskytovať elektronickou formou, najmä formou e-mailových správ alebo správ posielaných na mobilné zariadenia cez telefónne číslo, prostredníctvom webovej klientskej zóny, písomnou formou alebo formou telefonického hovoru,
  • automatizované spracúvanie osobných údajov s cieľom prispôsobiť obchodnú ponuku vašim individuálnym potrebám,
  • prieskumy trhu a prieskumy spokojnosti zákazníkov s využívanými produktmi a službami.
Súhlas poskytnutý na marketingové účely je dobrovoľný. Je však nevyhnutný na to, aby sme vám mohli posielať individuálne ponuky produktov a služieb a našich obchodných partnerov. Bez takto poskytnutého súhlasu vám individuálne ponuky produktov a služieb nemôžeme poskytovať.
5. PREČO DOCHÁDZA K PROFILOVANIU A AUTOMATIZOVANÉMU ROZHODOVANIU?
Naša spoločnosť sa vám snaží poskytovať individuálne upravené ponuky produktov a služieb. Z tohto dôvodu vaše osobné údaje na základe vášho súhlasu profilujeme. Na tento účel používame automatické informačné systémy, webové aplikácie alebo kalkulačky. Podľa toho vám posielame individualizované správy a ponuky produktov a služieb našej spoločnosti.
Automatické vyhodnocovanie (profilovanie) osobných údajov nám pomôže vás a vaše potreby lepšie spoznať, odhadnúť budúce konanie a podľa toho prispôsobiť naše produkty a služby.
6. AKO DLHO BUDEME SPRACÚVAŤ VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE?
Súhlas ste udelili spoločnosti na obdobie trvania zmluvného vzťahu a na nasledujúcich 10 rokov od ukončenia takéhoto zmluvného vzťahu alebo do momentu, keď váš súhlas odvoláte.
Ak nie ste, ani sa nestanete klientom spoločnosti, váš súhlas bude v platnosti 10 rokov od udelenia alebo do momentu, keď ho odvoláte.
Po uplynutí príslušného času budú vaše osobné údaje vymazané, ale iba v rozsahu a na účely, pre ktoré podľa právnych predpisov nie je potrebný súhlas.
7. KTO SÚ NAŠI OBCHODNÍ PARTNERI?
V súhlase ste tiež súhlasili s ponukami produktov a odovzdaním osobných údajov našim vybraným obchodným partnerom. Naši obchodní partneri rovnako dodržiavajú pravidlá ochrany osobných údajov a uzatvorili sme s nimi zmluvu o spracúvaní osobných údajov.
Obchodní partneri sú:
Slovenská pošta
DHL Slovensko
A. Spišiaková (účtovníčka)
8. KTO MÔŽE MAŤ PRÍSTUP K VAŠIM OSOBNÝM ÚDAJOM?
Na spracúvanie údajov na marketingové účely môžu mať k vašim údajom prístup aj ďalšie subjekty, ktoré spracúvajú osobné údaje ako tzv. sprostredkovatelia, ktorých úlohou je poskytovať služby spoločnosti. Napríklad to môžu byť externé spoločnosti, ktoré spravujú naše systémy alebo iné služby zabezpečujúce riadny chod spoločnosti a spracúvanie osobných údajov na marketingové účely. S uvedenými sprostredkovateľmi máme uzatvorenú zmluvu o spracúvaní osobných údajov, na základe čoho sú tiež povinní dodržiavať striktné pravidlá ochrany osobných údajov.
9. AKÉ SÚ VAŠE PRÁVA PRI SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV?
Riadne spracúvanie vašich osobných údajov je pre spoločnosti v Slovenskej republike dôležité a ich ochrana je úplnou samozrejmosťou. Pri spracúvaní osobných údajov môžete uplatniť nasledujúce práva:
Informácie o spracúvaní vašich osobných údajov
Informácie zahŕňajú hlavne: identifikáciu a kontaktné údaje správcu, jeho zástupcu a prípadne aj zodpovednej osoby, účely spracúvania, kategórie dotknutých osobných údajov, príjemcu alebo kategórie príjemcov osobných údajov, informácie o prenose osobných údajov do tretích krajín, obdobie uchovávania osobných údajov, oprávnených správcov, zoznam vašich práv, možnosť obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov, zdroj spracovávaných osobných údajov, informácie o tom, či a ako dochádza k automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.
Právo na prístup k osobným údajom
Máte právo na potvrdenie toho, či osobné údaje sú alebo nie sú spracúvané a ak áno, máte prístup k informáciám o spracúvaní, kategóriách dotknutých osobných údajov, príjemcoch alebo kategóriách príjemcov, období uchovávania osobných údajov, ako aj právo na informácie o vašich právach, o práve podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov, informácie o zdroji osobných údajov, informácie o tom, či dochádza k automatizovanému rozhodnutiu a profilovaniu, informácie a záruky v prípade prenosu osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie. Máte právo na poskytnutie kópií spracúvaných osobných údajov.
Právo na opravu
Spracúvame vaše neaktuálne alebo nepresné osobné údaje? Zmenili ste, napríklad, adresu bydliska? Prosím, informujte nás o tom a my osobné údaje opravíme.
Právo na výmaz (právo byť zabudnutý)
V niektorých zákonom stanovených prípadoch sme povinní vaše osobné údaje na váš pokyn vymazať. Každá takáto žiadosť však podlieha individuálnemu hodnoteniu, pretože aj spoločnosť Tomáš Lazar – Antikvariátik.sk má povinnosť alebo oprávnený záujem ponechať si osobné údaje.
Právo na obmedzenie spracovania
Ak si želáte, aby sa vaše osobné údaje spracúvali výhradne na najnutnejšie zákonné účely alebo si želáte osobné údaje blokovať.
Právo na prenositeľnosť údajov
Ak si želáte, aby sme poskytli vaše osobné údaje inej spoločnosti, odovzdáme vaše osobné údaje v zodpovedajúcom formáte vami určenému subjektu, ak nám v tom nebudú brániť žiadne zákonné alebo iné významné prekážky.
Právo uplatniť námietku a automatizované individuálne rozhodovanie
Ak zistíte alebo sa domnievate, že osobné údaje spracúvame v rozpore s ochranou vášho súkromného a osobného života alebo v rozpore s právnymi predpismi, spojte sa s nami a požiadajte nás o vysvetlenie alebo odstránenie nevhodného stavu. Námietku môžete tiež uplatniť aj priamo proti automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.
Právo podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov
S vaším podnetom alebo sťažnostnou ohľadom spracúvania osobných údajov sa môžete kedykoľvek obrátiť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky so sídlom na adrese Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27.
Kde môžete práva uplatniť a sú tieto práva spoplatnené?
Jednotlivé práva môžete uplatniť v spoločnosti, a to telefonicky na linke: 0918/344 558, alebo poslaním e-mailu na adresu: info@antikvariatik.sk alebo písomnou žiadosťou zaslanou do sídla spoločnosti alebo na korešpondenčnú adresu: Antikvariátik, Námestie Svätej Trojice 6, 969 01 Banská Štiavnica
Všetky informácie a vyjadrenia k právam, ktoré uplatníte, poskytujeme bezplatne.
Za aký čas môžete očakávať odpoveď od spoločnosti?
Vyjadrenia a prípadné informácie o prijatých opatreniach vám poskytneme čo najskôr, najneskôr však do jedného mesiaca. V prípade potreby a s ohľadom na zložitosť a počet žiadostí môžeme túto lehotu predĺžiť na dva mesiace. O predĺžení, vrátane uvedenia dôvodov, vás budeme informovať.
10. AKO MÔŽETE ODVOLAŤ SÚHLAS SO SPRACÚVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV?
Súhlas so spracúvaním osobných údajov je založený na princípe dobrovoľnosti. To znamená, že ho môžete kedykoľvek odvolať. Nechcete ďalej dostávať ponuky produktov a služieb a našich obchodných partnerov? Je nám to ľúto, ale vaše rozhodnutie úplne rešpektujeme.
Čo má odvolanie súhlasu obsahovať?
  • Kto odvolanie podáva. Uveďte, prosím, vaše meno a priezvisko, adresu bydliska a dátum narodenia, aby sme vás vedeli identifikovať.
  • Komu odvolanie podávate. Odvolanie môžete adresovať všetkým pobočkám, alebo, ak chcete zachovať posielanie ponúk vybraných pobočiek, uveďte iba tie, ktorým chcete alebo nechcete povoliť, aby vás ďalej kontaktovali.
  • Informáciu, že si neželáte, aby sme spracúvali vaše osobné údaje. Ak by ste chceli dostávať iba vybrané ponuky, uveďte, prosím, o aké ponuky ide, aby sme vám mohli vyhovieť.
  • Váš vlastnoručný podpis.
Akým spôsobom môžem odvolanie poslať?
  • Odvolanie súhlasu so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely je možné poslať v písomnej podobe, a to preto, aby sme mali o vašom odvolaní riadny záznam. Odvolanie nezabudnite podpísať.
  • Písomným vyhlásením poslaným do sídla alebo na korešpondenčnú adresu spoločnosti.
Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej medzi spoločnosťou Antikvariatik.sk a jej zákazníkom a sú pre obe strany záväzné. Právne vzťahy založené kúpnou zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami kúpnej zmluvy (t.j. záväznou objednávkou a potvrdením objednávky, prípadne individuálne dohodnutými podmienkami), ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a príslušnými právnymi predpismi. Ustanovenia kúpnej zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. Akékoľvek zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.antikvariatik.sk. Právne vzťahy vyplývajúce z kúpnej zmluvy sa spravujú vždy všeobecnými obchodnými podmienkami účinnými v čase záväznej objednávky tovaru. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 01.09.2014.
kontakt Address

Antikvariatik.sk
Nám. Sv. Trojice 6
96901 Banská Štiavnica

IČO: 43852114
DIČ: 1078711986
IČ DPH: SK1078711986
kontakt Contact

+421 (0) 918 344 558
+421 (0) 904 870 547

info@antikvariatik.sk

Po - Pia: 9.00 - 17.00
So - Ne: 10.00 - 17.00